2017. augusztus 9., szerda

New England

A múlt hét második felét New Englandben töltöttük. Gabi egy konferencián vett részt Bostonban, pontosabban Walthamben, ami egy kisebb város Boston szomszédságában, én pedig autót béreltem és bejártam Massachusetts állam egy részét. New England az USA egyik földrajzi régiója, ami az észak-keleti részen található hat államot foglalja magában. A régió az egyik legsűrűbben lakott vidéke Amerikának, de ennek ellenére is rengeteg erdő, tó és különféle park található itt. Igyekeztem elkerülni a fő utakat, így a dugókat is megúsztam és nagyon látványos helyeken autóztam miközben természetvédelmi területeket kerestem. Habár ez nem kifejezetten fotós túra volt, igyekeztem azért érdekes témákat is találni. Több parkban is láttam például csíkosmókusokat, ami az egyik kedvenc észak-amerikai állatom és már hiányzott, hiszen évek óta nem láttam a kis rágcsálót. Régebben Syracuse-ban rendszeresen fotóztam őket, most pedig az Assabet River Nemzeti Vardezervátumban sikerült egyet lencsevégre kapnom.

A szállásunk Walthamben
A konferencia helyszíne a Brandeis Egyetemen
New England-i vidék (Massachusetts)
Valahol Massachusettsben
Oxbow Nemzeti Vadrezervátum (Massachusetts)
Kilátás a Wachusett-hegyről (Massachusetts)

Egy régi Syracuse-i barátunk, Ádám, aki annó Gabi munkatársa volt, egy ideje már Bostonban él. Azóta megnősült és péntek este a párjával, Fruzsival vendégül láttak minket. Nagyszerű vacsorát készítettek és jót sztoriztunk, majd szombaton együtt kirándulgattunk a környéken. Az idő nem volt túl kegyes hozzánk, de azért így is sok szép helyen jártunk és amikor igazán esett az eső, akkor bementünk Bostonba és megnéztük az MIT múzeumot, ami természetesen főleg robotikával és egyéb technológia különlegességekkel várja a látogatókat. A nap során eljutottunk Rhode Islandre és Connecticutba is, és mivel Massachusettsben már korábban is jártunk, így két újabb taggal bővült a meglátogatott államok listája. Nagyon jól éreztük magunkat az úton, New England igazán különleges hely és a társaság is kiváló volt.

Mass Audubon’s Broadmoor Vadrezervátum (MA)
Lincoln Woods Állami Park, Rhode Island
Fedett fahíd a Quaddick-víztározónál (Connecticut)
Fagyizás Connecticutban