2020. január 22., szerda

Syracuse-i múltidéző

A hosszú hétvégére (Martin Luther King nap) Syracuse-ba mentünk nosztalgiázni. Egész hétvégén havazott, ami tökéletesen visszaidézte a régi időket, amit nagyon élveztünk. A Subaruk hajtását pont ilyen időre találták ki, ezért régen is, meg most is nagyon élveztük a közlekedést ebben az időben, főleg, hogy most még az időjárásnak megfelelő gumink is van a kocsin.

A szombat nagy része az utazással telt, hiszen közel 500 kilométert kellett megtenni. Este még elmentünk a Cheesecake Factory étterembe, ami még Hawaiin lett a kedvencünk, Syracuse-ban csak pár éve nyílt. A kiváló steak-vacsora és az elmaradhatatlan sajttorta elfogyasztása után gyorsan nyugovóra tértünk és alig vártuk a másnapot, amikor a kedvenc helyszíneink végigjárását terveztük. Az első útunk a régi lakásunkhoz vezetett. Nem sok minden változott az elmúlt évek alatt, még mindig jó helynek tűnik. Miután körbejártuk a Nob Hillt, bementünk az egyetemre, ahol Gabi dolgozott. A hó egyre jobban hullott, ezért nem sok időt töltöttünk itt, megebédeltünk a kedvenc szendvicsbárunkban, majd a Green Lakes felé vettük az irányt.

Nob Hill 2009
Nob Hill 2020
Az egyetem
A bejárat a régi munkahelyemre

A Green Lakes Állami Park volt a kedvenc kirándulóhelyünk a környéken. Minden évszakban szerettünk itt sétálgatni és most is nagyszerű volt a tókerülő túra. A hó nagy pelyhekben esett, ami csak még élvezetesebbé tette az erdei barangolást. Miután visszaértünk az autóhoz, elmentünk a Clark Reservation Állami Parkba is. Ezt a parkot is nagyon szerettük, de most csak fentről néztük meg, mert itt már túl nehéz lett volna a hóban túrázni. Hétfőn reggel még az Onondaga-tavat is megnéztük, de itt nem sok időt töltöttünk, mert az éppen kitisztult időben -12 fokos dermesztő hideg lett.

Clark Reservation Állami Park

Hazaindulás előtt még a belvárosba is elautóztunk. A város központja sosem tett ránk mély benyomást, de most mégis jó volt az ismerős helyeken járni. Syracuse nem egy tipikus turistacélpont, főleg nem télen, de mi már régóta terveztük, hogy visszamegyünk és nagyon élveztük a múltidézést.